A biocity immunerősítésben még erősebb, mint webdesignban

Ugyan nem régóta foglalkozom marketinggel és webdesignnal, de különösen szeretem magamban kielemezgetni a különböző online shopok és weboldalak felépítését. Egy minden okoseszközön jól működő és jól is mutató, azaz reszponzív oldal létrehozása nem kis feladat, főleg akkor, ha ez egy webáruházzal is társul, olyan beépülő modulokkal, mint például az online bankkártyás fizetés vagy az interaktív chat vagy messenger fül. A rendszernek a termékek aktuális elérhetőségét is kezelnie kell, meghirdetett akciók esetén bírnia kell a szerverre irányuló fokozott terhelést, ezért már a tervezésnél számos szempontot szükséges igénybe venni. A szemnek nem terhelő, letisztult design is nagyon fontos, ha nem szeretnénk elijeszteni a látogatóinkat, mint ahogy a releváns tartalom is. Szerintem egy élet is kevés lenne ahhoz, hogy összegyűjtsük a tökéletes weboldal ismérveit és aztán meg is alkossuk azt, ugyanis ez az ipar is folyton fejlődik, egyrészt a design szempontjából, másrészt a funkciókéból: egy mai weboldal már sokkal-sokkal többet ígér és tud, mint a néhány évvel ezelőttiek. Ma már furán nézünk az olyan cégekre, szolgáltatókra, akik nem foglalkoznak a weboldaluk állapotával – hiszen a vásárlók egyből döntenek, ítélkeznek, amint belépnek az oldalunkra – mintha egy fizikai boltról lenne szó. Ha csúnyán festettek a falak, rendezetlen az összkép és nehezen találják meg a termékeket, nem fognak szívesen vásárolni nálunk. Így van ez a webdesign esetén is – ha funkcióiban és látványvilágában nem megfelelő a website, nem fogjuk tudni megtartani a látogatóinkat.

Az egyik kedvenc webshopom szakmai szemmel (ha mondhatok már ilyet ennyire rövid idő után) és mint ügyfél egyaránt: a biocity oldala. A biocity immunerősítés témában mutatkozik meg most leginkább az évszakra való tekintettel, ugyanakkor a biocity nem csak az immunerősítést tekintve erős: három főbb profiljuk a reform élelmiszerek, a különböző természetes étrend-kiegészítők, illetve a bőr- és környezetbarát drogériai termékek, szépséggel és háztartással kapcsolatos áruk.

A biocity immunerősítés szándékával odalátogatóknak a következő termékeket ajánlja a weboldalán: forró italporok, különböző szirupok hasznos, csodatévő gyógynövényekkel, a gyerekeknek ínycsiklandó, gumicukor formájú immunerősítő, ginseng és acai por, és számos, kapszula formában bevihető hatóanyag.

biocity immunerősítés

A biocitynek egyébként blogja is van, ahol olyan érdekes témákról írnak mindig, hogy rendszeres olvasójuk vagyok, sajnálom, hogy nem posztolnak kicsit gyakrabban ilyen fontos témákról. A legutóbbi bejegyzésük a téli hajhullásról szólt, amelyben a különböző lehetséges okokat gyűjtötték össze nekünk, emellett megoldást is kínálnak a több tápanyag bevitelével, amelynek remek eszköze a kiegyensúlyozott étkezés, valamint a kifejezetten erre a célra kifejlesztett, azaz a bőr, köröm és haj erősítéséért és regenerálásért harcba szálló készítmények, valamint kifejezetten a hajhullás ellen fellépő termékek. Nekem nagyon tetszik, hogy a profiljukba vágó cikkekben egy-egy fontos problémára ajánlják az egyik termékcsoportjukat – látszik, hogy valóban értenek is ahhoz, amit csinálnak! A szakértelem a weboldal felépítésén is szembetűnő, ugyanis az akciókat és a jutalom- és hűségrendszert is kiemelten kezelik, valamint a márkák is nagyon áttekinthetőek (és külön jelzik a fő márkákat). No de térjünk vissza a bloghoz! Egy másik fontos, sok embert érintő témáról írnak egy korábbi bejegyzésben, az alacsony és a magas vérnyomásról. Összefoglalják számunkra, hogy mindkét esetben a megoldás kulcsa az ételek sótartalmára való ügyelés (magas vérnyomás esetén kevesebb só, alacsony vérnyomás esetén kerülni kell a túlzottan sótlan étrendet), és úgy összességében a kiegyensúlyozott étrend szerepe is jelentős. Emellett a mozgás fontosságát is hangsúlyozzák, illetve, ha már eljutottunk a gyógyszerezésig, annak pontos szedését, az orvos által előírtak szigorú betartását. Ha nyitottak vagyunk a hagyományos gyógymódokra, különböző gyógynövényekkel is próbálkozhatunk. A népi gyógymódokat vallók szerint a galagonya és a csalán hozzájárulhat a megfelelő vérnyomási értékek fenntartásához.

Mit találunk még a webshopban? Az ételallergiákkal és különböző érzékenységekkel küzdők számára széles termékskálát kínál a biocity. Gluténérzékenység? Paleo étrend? Vegán életmód? Cukorbetegség vagy inzulinrezisztencia? Egyik sem jelent problémát a biocity árucikkeivel. Az Éden Prémium, a Szaffi termékek és a Bake Free lisztek a kínálat jelentős részét lefedik, de számos kisebb-nagyobb márka alapanyagaival és élelmiszereivel találkozhatunk még a webshopban. A különlegesebb fogások, akár a Távol-Kelet ízei szerelmeseinek sem kell csalódniuk, ugyanis számos ilyen terméket találunk a webshopban és a szegedi fizikai boltjukban is, ahol körülbelül 8000 termékkel várnak bennünket.

Szeretem, hogy a biocity webshopja átlátható, gyors és megbízható, Simplepay-es bankkártyás fizetéssel tudom rendezni a költségeket. Általában házhoz szállítással kérem termékeket, hiszen a 2 %-os jóváírás miatt (lásd a hűségrendszer menüpontnál) mindig 25 000 Ft felett rendelek, így a 12 900 Ft feletti ingyenes szállítás is jár nekem ilyenkor. Van, hogy Pick Pack Pontra kérem a terméket, amikor zavaros, hogy otthon tudok-e lenni a csomag átvételekor (ami általában a rendeléshez képest csak néhány nap), ebben az esetben van, hogy az utánvétet preferálom, amit készpénzzel és kártyával is tudok rendezni. Nektek is ajánlom a biocity.hu webshopot, akár egy jó cikket olvasnátok, akár rendelnétek!