Az annataska.hu táska- és webdesignban is erős

Tavaly fontos fordulóponthoz érkeztem a karrieremet illetően. Nekivágtam ugyanis annak a tanulási folyamatnak, aminek a célja, hogy marketinges – főként szövegírói – tevékenységemet webdesignnal és grafikusi feladatok ellátásával is ki tudjam bővíteni. Mindig is jó esztétikai érzékem volt, így a neheze abban állt, hogy a technikai részeit mennyire tudom elsajátítani a dolgoknak. Persze azért ezen kívül sem ültem ölbe tett kézzel, mert a trendek és különböző irányzatok tanulmányozása nagyon fontos annak, aki erre a pályára lép, ugyanis nem elég jónak lenni, a folyamatos fejlődés és naprakészség elengedhetetlen. Mivel tudom, hogy nagyjából milyen termékek és szolgáltatások azok, akikkel egymásra tudunk majd találni a stílusomat illetően – ezek főként a beauty, divat, művészet, lifestyle, (pl. lakberendezés, jóga, stb.) illetve a zöld életmód területéről kerülnek ki -, így nézelődni is ezekben a témakörökben szoktam. Nem tudom elképzelni, hogy egy nagyvállalat brand designjához, vagy bármilyen elektronikai, műszaki profilú cég arculatához, social mediájához érdemben tudnék hozzátenni – ellenben az előbb felsoroltakkal.

Mivel maga a design kifejezés – a gyakori állásponttal ellentétben – nem pusztán a vizualitást foglalja magában, hanem (bár számos definíciója és megközelítése létezik) magát a tervezési folyamatot is, ezért a legfőbb szempontok egyike a weboldal felhasználóbarát felépítése, könnyű kezelhetősége. Bármilyen designról beszélünk, a fő szabály az, hogy a funkció nem maradhat el az esztétikum mellett.

Ezért is szeretem az olyan weboldalakat, ahol mindkét szempontra odafigyelnek – a bónusz pedig, hogy a termékeiket is előszeretettel vásárolom! Egyik kiváló példa erre az Annatáska női táska webáruház, ahol mindig tudom, hogy szuper kiegészítőkre bukkanhatok.

Megmondom őszintén, legelőször a site designja volt az, ami az oldalon tartott, amikor rájuk bukkantam egy online táskavadászat alkalmával. Telefonról és asztali gépről is egyaránt könnyen kezelhető a webshop, így tényleg a lehető legkényelmesebben tudunk válogatni a szebbnél szebb táskák, pénztárcák és övek között.

A weboldal központi részét tekintve az fogott meg a leginkább, hogy a képek mozaikszerű elrendezésével, a szövegeknél különleges betűtípusokat használva mutat be néhány főbb kategóriát, mint például piros vagy barna táskák, táskák hölgyeknek és külön az uraknak. A felső sorban található kategóriák szerint Anekke, Bugatti, Tamaris és Jana márkájú táskákat kínálnak számunkra, emellett az olasz táskák is külön menüpontot kaptak. Az oldalsávban a márkákra kattintva felfedezhetjük az összes, női táska webáruház által kínált brandet. A pénztárcák és az övek is külön-külön felületet kaptak.

Érdemes az oldalon regisztrálni, létrehozni egy saját profilt és onnan leadni a rendeléseket, ugyanis így különleges hűségprogramjukban is részt tudunk venni. A vásárlások után gyűjthető pontok 180 napig használhatók fel a végösszeg csökkentéséhez, amennyiben ez időn belül nem kerülnek felhasználásra, a pontok sajnos törlődnek, így erre érdemes figyelni. A pontok gyűjtésére a következőképpen van mód: minden termékkel gyarapítjuk a pontjaink számát, akciós árucikkek vásárlása esetén ez a bruttó ár 3%-át jelenti, míg teljes árú cipők, pénztárcák és övek esetén 5%-os jóváírás történik a pontgyűjtő számlán. Hogy a teljes vásárlási összegnek maximum mennyi részét teheti ki a levonandó kedvezmény, illetve hogy pontosan milyen esetben válthatóak be a pontok, arról a “Hűségprogram” menüpontban lehet többet olvasni.

Az Elérhetőségek és/vagy Információk felületén az alapvető cégadatokon felül egy kapcsolatfelvételi űrlappal is találkozhatunk, ezen felül a szállítási és a fizetési kérdésekről is itt adnak tájékoztatást. Szállítás tekintetében a GLS futárszolgálattal és az országszerte (a Relay és az Inmedio hírlapüzletekben) megtalálható Pick Pack Pontokkal működnek együtt. Amennyiben rendelésünk végösszege eléri a 15 000 Ft-ot, úgy mindkét szállítási forma ingyenes, amennyiben ez alatti összeggel bír a rendelésünk, úgy 1000 Ft szállítási költséggel kell kalkulálnunk. A fizetési módokat tekintve is kifejezetten jó feltételeket kínál az Annatáska női táska webáruház, ugyanis három lehetséges opció van: az utánvétes, az előre utalásos és az online, bankkártyával történő fizetés. Az utánvétes módnál tudunk a futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizetni, valamint a megrendelt termékek számától függően minimum 1, de maximum 3 vagy 5 nap a szállítási idő. Ha az előre utalást választjuk, mindenképpen csak akkor indítsuk el a tranzakciót, ha az Anna táska kollégái már felvették velünk a kapcsolatot és megírták nekünk az utaláshoz szükséges pontos adatokat. Aki a biztonságos online fizetés kényelmét szeretné élvezni, az a Barion segítségével rendezheti a költségeket – tetszőlegesen Maestro, MasterCard, Visa vagy American Express kártyával egyaránt lehetséges mindez.

De a legfontosabbról még nem esett szó, ha már női táska webshopról van szó: magukról a táskákról! Csak a legkiválóbb minőségű és a trendeket követő darabok találhatóak meg itt. Szerencsére ezt szuper akciók is kísérik, így egyrészt nagyon jó ajánlatokat foghatunk ki, másrészt nincs akkora bűntudata az ember lányának, ha még egy táska “becsúszik” a virtuális kosárba (a pontgyűjtős hűségprogram pedig csak hab a tortán)! Én legutóbb álmaim Tamaris táskáját találtam meg az oldalon, ráadásul 10% kedvezmény is volt rá, így teljes volt a boldogságom – meg is rendeltem azonnal, azóta pedig minden napomat és szettemet feldobja.