Webdesign és vízszerelés? Hidd el, van köztük kapcsolat!

Amióta webdesignt tanulok, a weboldalakra is más szemmel nézek. Gyakran kapjuk azt a feladatot a kurzuson, hogy bizonyos szempontok alapján gyűjtsünk össze néhány weboldalt, ami valamiért megragadta a figyelmünket az adott héten. Így történt, hogy jó szokásomhoz híven hasznos oldalakat keresgéltem a neten. Most olyan szolgáltatókat kellett gyűjtenem, ahol a letisztult design is megvalósul, emellett a sok információ jól és könnyen olvasható, a weboldal jól tagolt és formázott, mobilról és egyéb okoskészülékről sem “csúszik szét”.

A következő alkalommal az egyik általam bemutatott oldal a vízszerelés net volt. Ez a weboldal a fővárosban és Pest megyében 1-2 órán belüli kiszállást ígér vízzel vagy fűtéssel kapcsolatos meghibásodások esetén. Ami elsőként feltűnt a weboldallal kapcsolatban, hogy az alapszíneit milyen jól választották meg. Kék és fehér, néhol az elkülönülés végett halványszürke, a figyelemfelhívásra pedig egy kis sárga és piros. A kiemelések például a vízszerelés net telefonszámát jelölik, így, ha épp pánikolás közben találunk a site-ra és sürgős segítségre van szükségünk, biztosan nem tévesztjük szem elől a tárcsázható számot.

A menüpontok logikai sorrendben különülnek el: a felső sorban, a logó és a név mellett sorban a Vízszerelés menüpontot, a Csatornázást, a Csőtörést, a Duguláselhárítást, a Csatornakamerázást és végül a Fűtésszerelést találjuk. A kezdőoldal alján a kapcsolatfelvételi űrlap található, ami egy sárga kiemelést kapott, piros “Visszahívást kérek!” gombbal. Itt a nevünket, telefonszámunkat, e-mail címünket tudjuk megadni, majd pedig azt, mivel kapcsolatban kérünk visszahívást. Itt érdemes a konkrét problémát megfogalmazni, vagy ha árajánlatot kérünk, akkor pontosan mire, mennyire sürgős a helyzet, stb. – az űrlap alatt pedig azoknak a településeknek a listája található meg, ahol munkálatokat vállalnak a vízszerelés net szakemberei.